۱۳۹۰ آبان ۳, سه‌شنبه

"خانه سینما" در میز محاکمه دادگاه غیر علنی!


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای سید محمد حسینی در نشستی که با بانی فیلم داشتند بسیار خرسند بودند از سینمای حال حاضر ایران که فکر میکنم این نظریه بر خلاف حتی خوش بین ترین منتقدان سینمایی فعال در ایران است! ایشان فرمودند، در حال حاضر فیلمهای بسیار فاخری در حال اکران و در دستور ساخت است!
برخی از نمایندگان مجلس از ایشان بابت دیالوگهایی در برخی از فیلمهای در حال اکران ایراد گرفتند  که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، که البته جناب حسینی از سر خود باز کردند و فرمودند: مجوز این فیلمها مال دولت فبل است و ربطی به دولت پاک ندارد!
در این نشست از ایشان در مورد چاپ مجدد کتابهایی که قبل تر ها مجوز چاپ داشتند و حال ندارند مانند کتاب آقای مسعود بهنود سوال شد، و ایشان فرمودند به کسانی که اقدام علیه نظام حاکم انجام دادند مجوز داده نمی شود، و در رابطه با نشریات هم اضافه کردند: در رابطه با نشریات فقط محتوی مهم نیست اسمها که در آن نشریه کار می کنند مهم است و ما به این شکل مجوز صادر می کنیم!
برخی از سایتها و روزنامه های دولتی هم با اشتیاق در مورد محاکمه شدن "خانه سینما" در یک دادگاه غیر علنی نوشتند و مژده منحل شدن این سازمان را به مردم شریف ایران دادند.
و همچنان دلسوزان سینمای ایران بدون اینکه بخوان با سینما سیاست کنن خواستار این هستند که آقایان سینما فقط سینماست! ما را راحت بگذارید...

هیچ نظری موجود نیست: