۱۳۹۰ تیر ۲۳, پنجشنبه

مریم مجد ، مهناز محمدی و پگاه آهنگرانی را هر چه زودتر آزاد کنید...





این روزها مشروعیت نظام حاکمان وقت به دست زندان و زندانبان رقم می خورد، و هر دم از این باغ پاییز زده، برگ زردی می رسد!
محکم تر از همیشه امروز حکومت ایران از هیچ گونه سرکوبی دریغ نمی کند، از آزار و اذیت مردم در خیابانها  " به بهانه بد حجابی" تا کشتن دختر سر مزار پدر... و تو این آشفته بازار هنرمندان به نام ایران هم مستثنا این نا عدالتیها نیستن.
محمد نوری زاد، محمد رسول اف، جعفر پناهی، رامین پرچمی و ... امروز نوبت مریم مجد(عکاس)،مهناز محمدی(مستند ساز)،و پگاه آهنگرانی بازیگر است که در بند حاکمان شب پرست و تمامت خواه بسر ببرند و فردا...
مریم مجد عکاس مطبوعات ایران که برای عکاسی از جام جهانی فوتبال زنان عازم آلمان بود دستگیر می شود ، و چندین روز بد خبر دستگیری رو میدن مریم مجد در شرایط جسمی نا مناسبی قرار داره و از بیماریه کلیه رنج مبره.
 مهناز محمدی مستند ساز بعد از گذشت 16 روز از بازداشتش هنوز به او اجازه تماس با خانواده اش رو ندادن مهناز محمدی هم از بیماری خاصی رنج میبره و عدم رسیدگی میتواند به موجب مشکلات غیر قابل جبرانی تبدیل بشه.
پگاه آهنگرانی بازیگر توانا سینما هم 3 روز است که در بازداشت به سر میبرد و اجازه هیچگونه تماس تلفنی به او ندادن،
در نگاه اول میشه گفت،حکومت اقتدار گرایی که جنگ علنی را علیه نویسندگان و روشنفکران و هنرمندانش آغاز می کند در ضعیف ترین حالت درجۀ حاکمیتش قرار دارد!
اینها بخشی کوچک از ثمره انقلاب اسلامی ماست!
انقلابی که بعد از 32 سال چنان در نقطه ضعف قرار گرفته که با کوچکترین تضاد فکریش هم برخورد میکنه.
کمی فقط کمی در انجام نا عدالتیها  تأمل کنید باور کنید این نا عدالتیها هر روز در تاریخ سیاهه حکومت وقتتون نوشته میشه ٰ کمی در انجام آن  تأمل بفرمایید و ...
مریم مجد ، مهناز محمدی و پگاه آهنگرانی را هر چه زودتر آزاد کنید...
محمد رضا کلانی

هیچ نظری موجود نیست: